Doneren

Help het Museum van Zuilen

Steun ons als donateur

Uw steun is van groot belang voor het behoud en de uitbreiding van zowel onze collectie als onze activiteiten waarmee wij bijdragen aan de gemeenschapszin en sociale cohesie in Utrecht Zuilen. U kunt het Museum van Zuilen op de volgende manieren ondersteunen:

• Donateur A: Bijdrage van € 25  tot € 100 per jaar: U toont uw warme steun aan ons museum.
  • Donateur B: Bijdrage van ten minste € 100 per jaar. U adopteert een vierkante meter van het museum en uw naam wordt vermeld in het museum.

Periodieke giften zijn voor 125% aftrekbaar van de Inkomstenbelasting. Meer informatie hierover kunt u vinden op de site van de Belastingdienst.

Word lid van de Club van 100

Voor bedrijven en grotere donateurs is er de Club van 100. Met een jaarlijkse bijdrage van € 1.000 ondersteunt u het museum op een bijzondere manier. De Club van 100 biedt u als ondernemer de mogelijkheid om op een fiscaal vriendelijke manier (= voor 150% aftrekbaar van de winst) maatschappelijk verantwoord te ondernemen.

Aanmelden en contact

U kunt eenvoudig een (terugkerende) donatie doen via het formulier hiernaast (onder voor mobiele apparaten).

Liever zelf overmaken via uw bank? Gebruik dan de volgende gegevens: NL84 INGB 0004 2830 95. Vermeld ‘GIFT’ bij een eenmalige gift, alstublieft.

ANBI-status

Sinds 1 januari 2021 is het Museum van Zuilen een Culturele Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit biedt u de mogelijkheid om giften voor 125% af te trekken voor de Inkomstenbelasting en zakelijke giften zelfs voor 150% van de Vennootschapsbelasting. Lees meer op onze ANBI-pagina.

Meld u aan als donateur

ValutaBedrag

Heeft u vragen of wilt u meer weten?

Bel 06 20565655 of mail naar info@museumvanzuilen.nl.

We beantwoorden uw vragen graag.