Stemt alstublieft op het Museum van Zuilen voor de Geschiedenis online-prijs

Stemt op het Museum van Zuilen voor de Geschiedenis online-prijs.

Wij hopen dat u op ons stemt!

Het Museum van Zuilen, UW Museum van Zuilen, is genomineerd voor de Geschiedenis online-prijs. Een tweejaarlijkse prijs voor de site met een uitgebreid, informatief en ‘publieksvriendelijk’ gebruik.

Wij hopen dat u op ons stemt!

Omdat we vinden dat we best wel in aanmerking komen voor deze prijs: vanwege de dagelijkse ‘Oud Nieuws’-berichten die we plaatsen (meer dan 2000!), de maandelijkse Zuilense Nieuwsbode (111 nummers tot nu toe), en de vele artikelen die verhalen over die rijke Zuilense geschiedenis enz.

Wij hopen dat u op ons stemt!

En áls u dan gestemd heeft, krijgt u ter bevestiging van de organisatie een mail met uw stemknop. Pas als u die geactiveerd heeft, telt uw stem mee. Let er alstublieft op dat deze bevestigingsmail vermoedelijk in uw spambox binnen komt.

Wij hopen dat u op ons stemt!

U kunt stemmen tot en met 31 januari 2019.

Hartelijk dank voor het uitbrengen van uw stem!

Museum 14 jan 2019