Terug naar alle evenementen

WijkReünie Groen Zuilen / Pedagogenbuurt

zaterdag, 4 januari 2025
WijkReünie Groen Zuilen Pedagogenbuurt

Wéér wat nieuws… een WijkReünie. Dit keer niet in het Museum van Zuilen én op zaterdag!

WijkReünie Groen Zuilen / Pedagogenbuurt
Het MUSEUM VAN ZUILEN organiseert al vanaf januari 2010 StraatReünies voor de huidige en voormalige bewoners van een Zuilense straat. In het kader van onze nieuwe tentoonstelling Bouwen voor de Buurt is besloten tijdelijk af te wijken van dit concept en in plaats daarvan de bewoners van een wijk uit te nodigen voor een WijkReünie.

Als derde is Groen Zuilen / Pedagogenbuurt aan de beurt.

Zaterdag 4 januari 2025 WijkReünie voor de huidige én ex-bewoners van Groen Zuilen / Pedagogenbuurt.

De toegang is gratis, maar u dient de eigen consumpties te betalen en daarbij is GEEN PIN mogelijk.

De WijkReünie houden we van 14 tot 17 uur, inloop vanaf 14 uur, om 15 uur een kleine lezing met dia’s over het ontstaan van Zuilen en de wijk. Om 17 uur sluiten we af.

Vanwege de verwachte omvang van het aantal bezoekers zal de WijkReünie op een andere locatie dan in het museum plaatsvinden. Zodra deze locatie bekend is, zullen we het op deze pagina vermelden. Het zal in Zuilen zijn. Als u zich alvast opgeeft, krijg u via de mail te horen wat de locatie zal zijn. Voor vragen, bel 06 20565655.

• Naam organisator: Museum van Zuilen
  • Telefoonnummer: 06 20565655